DSpace Repository

Türk yazarlar tarafından yazılmış elektro gitar metotlarının öğretim yöntemleri ve didaktik açıdan incelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.author Nuhoğlu, Kaan
dc.date.accessioned 2022-03-08T07:09:17Z
dc.date.available 2022-03-08T07:09:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.yildiz.edu.tr/xmlui/handle/1/12570
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021 en_US
dc.description.abstract Bu çalışmada Türk yazarlar tarafından yazılan tüm elektro gitar eğitim metotları karşılaştırmalı olarak incelenmiştir. Araştırma metodu olarak betimsel yöntem ve tarihsel tarama yöntemi kullanılmıştır. İlk bölümde enstrümanın tarihçesi ve gelişiminden bahsedilmiş, ardından metotlar analiz edilmiştir. Analiz ederken baz alınan ana parametre metodun başlangıç seviyesinden ileri seviyeye gelinceye kadar enstrüman öğretiminde teknik ve teori konularında düzey yükseltmedeki basamaklandırma başarısı olmuştur. Analizlerde çıkan sonuçlar detaylı bir biçimde yazılmış ve son olarak da metotların karşılaştırması yapılmıştır. Metotların barındırdığı ortak içerikler tespit edilmiş, konu basamaklandırma başarısı sıralanmış, elektro gitar öğretisine yaklaşım şekilleri açıklanmıştır. Ortaya çıkan tüm bu bulgular yazılı ve tablo biçiminde sunulmuştur. Sonuç olarak, Türk yazarlar tarafından yazılmış elektro gitar metotları konu basamaklandırma açısından geliştirilmelidir. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.subject Elektro gitar en_US
dc.subject Basamaklandırma en_US
dc.subject Elektro gitarda metot ve teoriler en_US
dc.title Türk yazarlar tarafından yazılmış elektro gitar metotlarının öğretim yöntemleri ve didaktik açıdan incelenmesi en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account