dc.contributor.advisor |
Prof. Dr. Ali İlker Gümüşeli |
|
dc.contributor.author |
Kanık, Betül
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-17T10:49:52Z |
|
dc.date.available |
2018-07-17T10:49:52Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:6060/xmlui/handle/1/410 |
|
dc.description |
Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010 |
|
dc.description.abstract |
Bu araştırmanın genel amacı; öğretmenlerin okul zorbalığı davranışlarına ve bu davranışların görülme sıklıklarına ilişkin algılarını, bu davranışların meydana geldiği yer ve zamanı ve öğretmenlerin zorbalık ile başa çıkma biçimlerini belirlemek ve öğretmenlerin bireysel özelliklerine göre zorbalık davranışlarıyla ilgili algılarının ve zorbalık ile başa çıkma biçimlerinin farklılık gösterip göstermediğini tespit etmektir.Araştırmanın evrenini İstanbul'un en fazla göç alan ilçelerinden biri olan Avcılar ilçesinde bulunan ilk ve orta dereceli resmi okullarda görev yapan 1677 öğretmen oluşturmaktadır. Araştırma verileri, araştırmacı tarafından Jodie Tintorer'in |
|
dc.subject |
Anketin güvenirlik çaliışması |
|
dc.subject |
Okul zorbalığı |
|
dc.subject |
Öğretmenlerin zorbalık eylemleri ile başa çıkma biçimleri |
|
dc.title |
Öğretmenlerin okul zorbalığına ilişkin algıları |
|
dc.type |
Tez |
|