YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

Öğretmenlerin okul zorbalığına ilişkin algıları

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Prof. Dr. Ali İlker Gümüşeli
dc.contributor.author Kanık, Betül
dc.date.accessioned 2018-07-17T10:49:52Z
dc.date.available 2018-07-17T10:49:52Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://localhost:6060/xmlui/handle/1/410
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
dc.description.abstract Bu araştırmanın genel amacı; öğretmenlerin okul zorbalığı davranışlarına ve bu davranışların görülme sıklıklarına ilişkin algılarını, bu davranışların meydana geldiği yer ve zamanı ve öğretmenlerin zorbalık ile başa çıkma biçimlerini belirlemek ve öğretmenlerin bireysel özelliklerine göre zorbalık davranışlarıyla ilgili algılarının ve zorbalık ile başa çıkma biçimlerinin farklılık gösterip göstermediğini tespit etmektir.Araştırmanın evrenini İstanbul'un en fazla göç alan ilçelerinden biri olan Avcılar ilçesinde bulunan ilk ve orta dereceli resmi okullarda görev yapan 1677 öğretmen oluşturmaktadır. Araştırma verileri, araştırmacı tarafından Jodie Tintorer'in
dc.subject Anketin güvenirlik çaliışması
dc.subject Okul zorbalığı
dc.subject Öğretmenlerin zorbalık eylemleri ile başa çıkma biçimleri
dc.title Öğretmenlerin okul zorbalığına ilişkin algıları
dc.type Tez


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster