YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

İçerik odaklı dil öğretim yaklaşımının öğrencilerin dil edincine katkısı

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Y. Doç. Dr. Nesrin Toksöz
dc.contributor.author Erselcan, Nilgün
dc.date.accessioned 2018-07-17T10:51:26Z
dc.date.available 2018-07-17T10:51:26Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://localhost:6060/xmlui/handle/1/502
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
dc.description.abstract Bu çalışma Yıldız Teknik Üniversitesinde HazırlücJBirinci ve ikinci sınıflara yönelik olarak tasarlanan İngilizce dil programlan için yapılmış bir gereksinim çözümlemesidir. Erek kitle olarak hazırlık, birinci ve ikinci sınıf ile Fizik Bölümü dördüncü sınıf öğrencileri seçilmiştir. Ayrıca Temel İngilizce, Modern Diller Bölümü ve Fizik Bölümü öğretim elemanlarının da görüş ve önerilerine yer verilmiştir. Yapılan gereksinim çözümlemesi sonucunda İçerik Odaklı Dil öğretimi Yaklaşımı çerçevesinde Fizik Bölümüne yönelik örnek bir ders programı tasarlanmıştır.
dc.subject İlgili çalışmalar ve araştırmlar
dc.subject İçerik odaklı dil öğretim izlencesinin tasarlanması
dc.title İçerik odaklı dil öğretim yaklaşımının öğrencilerin dil edincine katkısı
dc.type Tez


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster