YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

Tamamlayıcı sektörde uluslararası pazarlama stratejileri ve ambalaj sanayi örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Prof. Dr. Sema Kalaycıoğlu
dc.contributor.author Öztekin, Salih
dc.date.accessioned 2018-07-23T13:11:44Z
dc.date.available 2018-07-23T13:11:44Z
dc.date.issued 1996
dc.identifier.uri http://localhost:6060/xmlui/handle/1/6828
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1996
dc.description.abstract Uluslararası ticaretin hızla gelişmesi tamamlayıcı sektörleri ön plana çıkarmıştır. Bu çalışmada tamamlıcıyı sektörlerin uluslararası pazarlama stratejileri ve tamamlayıcı sektör olan ambalaj sanayi örneklenmiştir. Tamamlayıcı sektörün uluslararası pazarlama faaliyetini belirleyen unsurlar birinci bölümde incelenmiştir. Burada unsurlar genel olarak ele alınmıştır. Tamamlayıcı sektörün uluslararası pazarlamada kullandığı ana ve tali stratejiler ve bu stratejilerin uyarlaması ikinci bölümde incelenmiştir. Tamamlayıcı sektörün uluslararası pazarlara giriş ve bu pazarlarda hangi yöntemle faaliyette bulunacağı üçüncü bölümde ele alınmıştır. Faaliyet türü yöntemleri açıklanarak, Türk Ambalaj Sanayiinin bu faaliyet türlerinin hangilerini kullandığı anlatılmıştır. Dördüncü bölümde Türk Ambalaj Sanayiinin ana hatlarıyla incelenerek, örnek işletme Polinas incelenmiştir. Sonuç kısmında önceki bölümlerin değerlendirilmesi yapılmıştır.
dc.subject Tamalayıcı sektörde uluslararası pazarlama faaliyetini belirleyen unsurlar
dc.subject Tamamlayıcı sektöre uluslararsı pazarlama stratejileri
dc.title Tamamlayıcı sektörde uluslararası pazarlama stratejileri ve ambalaj sanayi örneği
dc.type Tez


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster