Özet:
Rekabet arttıkça kâr marjları düşmekte ve doğru fiyatlandırmanın önemi artmaktadır. Yapılan araştırmalar İnternet'teki fiyatların geleneksel ortamdakilerden daha düşük olduğunu göstermektedir. Fakat şirketler İnternet' in sunduğu olanaklardan faydalanarak hem kendi gelirlerini hem de müşteri memnuniyetini artırabilirler. İnternet fiyat farklılaştırmasını kolaylaştırmakta, dinamik fiyatlandırma yöntemlerini mümkün hale getirmektedir. Bu çalışmada İnternet'teki fiyatları geleneksel ortamdaki fiyatlarla karşılaştıran araştırmalar incelenmiş, İnternet'teki fiyatların düşük olmasının sebepleri irdelenmiş, fiyat karşılaştırma motorları hakkında bilgi verilmiş, çeşitli fiyat farklılaştırması ve dinamik fiyatlandırma yöntemleri tanıtılmıştır. ıx