dc.contributor.advisor |
Yrd. Doç. Dr. Şule Çerik |
|
dc.contributor.author |
Gürcü, İnci Pınar
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-24T06:52:36Z |
|
dc.date.available |
2018-07-24T06:52:36Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:6060/xmlui/handle/1/6969 |
|
dc.description |
Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007 |
|
dc.description.abstract |
Bu tez çalışmasında günümüzde giderek önemi artmaya başlayan satıştemsilcilerinin performans değerlendirmesinde kullanılan yöntemlerden biri olanGizli Müşteri Araştırmaları incelenmiştir. Çalışmada öncelikle, günümüz insankaynakları uygulamalarında önemli bir yere sahip olan performans yönetim sistemive performans değerlendirme kavramlarının üzerinde durulmuştur. Ardından kişiselsatış ve satış gücü kavramları açıklanmış ve satış temsilcilerinin performanslarınınındeğerlendirilmesinde kullanılan yöntemlere değinilmiştir. Çalışmanın uygulamakısmında ise, satış temsilcilerinin performans değerlendirmesinde Gizli MüşteriAraştırmalarını kullanmakta olan bir uluslararası firma örneği detaylı bir şekildesunulmuştur.Anahtar Kelimeler: Performans Değerlendirme, Satış Temsilcisi, Gizli MüşteriAraştırmaları. |
|
dc.subject |
PERFORMANS KAVRAMI |
|
dc.subject |
ÇALIŞANLAR AÇISINDAN YARARLARI |
|
dc.subject |
YÖNETİCİLER AÇISINDAN YARARLARI |
|
dc.subject |
İŞ ANALİZİ VE DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
|
dc.title |
Satış temsilcilerinin performans değerlendirmesinde gizli müşteri araştırmalarının kullanımı: xyz şirketinde bir uygulama |
|
dc.type |
Tez |
|