YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

Satış temsilcilerinin performans değerlendirmesinde gizli müşteri araştırmalarının kullanımı: xyz şirketinde bir uygulama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Yrd. Doç. Dr. Şule Çerik
dc.contributor.author Gürcü, İnci Pınar
dc.date.accessioned 2018-07-24T06:52:36Z
dc.date.available 2018-07-24T06:52:36Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://localhost:6060/xmlui/handle/1/6969
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
dc.description.abstract Bu tez çalışmasında günümüzde giderek önemi artmaya başlayan satıştemsilcilerinin performans değerlendirmesinde kullanılan yöntemlerden biri olanGizli Müşteri Araştırmaları incelenmiştir. Çalışmada öncelikle, günümüz insankaynakları uygulamalarında önemli bir yere sahip olan performans yönetim sistemive performans değerlendirme kavramlarının üzerinde durulmuştur. Ardından kişiselsatış ve satış gücü kavramları açıklanmış ve satış temsilcilerinin performanslarınınındeğerlendirilmesinde kullanılan yöntemlere değinilmiştir. Çalışmanın uygulamakısmında ise, satış temsilcilerinin performans değerlendirmesinde Gizli MüşteriAraştırmalarını kullanmakta olan bir uluslararası firma örneği detaylı bir şekildesunulmuştur.Anahtar Kelimeler: Performans Değerlendirme, Satış Temsilcisi, Gizli MüşteriAraştırmaları.
dc.subject PERFORMANS KAVRAMI
dc.subject ÇALIŞANLAR AÇISINDAN YARARLARI
dc.subject YÖNETİCİLER AÇISINDAN YARARLARI
dc.subject İŞ ANALİZİ VE DEĞERLENDİRME KRİTERLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
dc.title Satış temsilcilerinin performans değerlendirmesinde gizli müşteri araştırmalarının kullanımı: xyz şirketinde bir uygulama
dc.type Tez


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster