YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

Katılım bankası müşterilerinin hizmet kalitesi algılarının ölçümlenmesi üzerine bir araştırma

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Uran, Ahmet
dc.date.accessioned 2021-12-08T06:24:13Z
dc.date.available 2021-12-08T06:24:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.yildiz.edu.tr/xmlui/handle/1/12001
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019 en_US
dc.description.abstract Katılım bankalarında hizmet kalitesi, müşterilerin beklentilerini sağlayabilme yeteneği olarak önemli bir kavram şeklinde ön plana çıkmaktadır. Bundan dolayı katılım bankalarında hizmet kalitesi, müşterilerce algılanan performans seviyesi veya hizmetlerin müşterileri tatmin edebilme seviyesi olarak ifade edilmektedir. Hizmet kalitesinin ölçülmesi ve ortaya konması katılım bankalarının rekabetçi piyasa koşullarında avantaj sağlamalarına yardımcı olmaktadır. Bu çalışmada örneklem içerisindeki katılım bankası müşterilerinin bankalarının hizmet kalitesine yönelik algılarının belirlenmesinde literatürde geçerliliği kabul edilmiş olan servqual hizmet kalitesi ölçeği kullanılmıştır. Ölçeğin katılım bankacılığına uyarlanması ile oluşturulan anket aracılığıyla veriler toplanmış ve elde edilen veriler SPSS 24.0 programında analiz edilmiştir. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.subject Hizmet kalitesi en_US
dc.subject Servqual ölçeği en_US
dc.subject Katılım bankacılığı hizmet kalitesi en_US
dc.title Katılım bankası müşterilerinin hizmet kalitesi algılarının ölçümlenmesi üzerine bir araştırma en_US
dc.type Thesis en_US


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster