Tüketiciler, iletişim ve etkileşim olanaklarının artan çeşitliliği nedeniyle günlük yaşamları içerisinde birçok marka ile karşı karşıya kalmakta, ürün ve hizmetlerin zor geliştirilip kolay taklit edilebiliyor olmasından ...
Sürdürülebilir ekonomilerde her türlü soyut ve somut faktörlerin yarattıkları etkilerin ölçülebilir olması büyük önem taşımaktadır. Ölçebildiğimiz sürece değerlendirme yapabiliriz, önlem alabiliriz, gelişebilir ve ...
Günümüzde isletmelerin yoğun rekabet ortamında rakiplerinden farklılasması vetüketicilerin zihinlerinde yer alması markalasma ile mümkün olmaktadır. Marka,tüketici zihninde farkındalık yaratarak, satın almaya tesvik etmek ...
21. yüzyılda gelir düzeyinin artması, teknolojinin gelişmesi ve küreselleşmenin etkisiyle sosyal hayat hızla değişmiş, tüketim odaklı bir yaşam tarzı ortaya çıkmıştır. Bu değişimler, her alanda olduğu gibi tüketicilerin ...