YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

Pazarlama organizasyonundan elektronik İş yapan pazarlama organizasyonuna dönüşüm

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Doç.Dr. İbrahim Kırçova
dc.contributor.author Coşkun, Murat
dc.date.accessioned 2018-07-23T13:21:33Z
dc.date.available 2018-07-23T13:21:33Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://localhost:6060/xmlui/handle/1/6875
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2002
dc.description.abstract E-İşletme' nin gerekliliği konusundaki herhangi bir şüphe, konunun aciliyetinin artması nedeniyle çabucak zihinlerden silinmektedir. Dünyanın her yerinde her endüstrideki şirketler, eğer günümüz ortamında başarılı bir şekilde rekabet etmek istiyorlarsa, basitçe E-İşletme yetenekleri geliştirmeleri gerektiğini biliyorlar. E-İşletme' nin bir seçenek değil, hayatta kalma sorunu olduğunu çabucak anlamış durumdalar. Bu anlayış, E-İşletme teknolojisine doğru uyarlamaların sayısını geometrik orantılı olarak büyütmektir. Yine de, tüm çeşitlerdeki örgütler gerçek çok kanallı E-İşletme' yi ararken ve böylece gelirlerinde, çalışan verimliliğinde ve müşteri tatmininde büyük artışlar sağlamaya çalışırken, bu tezin onların değişim süreçlerine yapabileceği katkı çok da büyük olmayabilir. Örgütlerin gerçek deneyimlerine dayanan belirli tam ve anlamlı rehberliğin eksikliği, bu dönüşümü zorlu yapmaktadır. E-İşletme örgüt yapısının ilk uygulayıcıları, yollarını genellikle deneme yanılma yoluyla buluyorlardı. İyi haber ise, bunlar dikkatlice incelenip üzerinde çalışıldıkça, ortak yanlarının farklılıklarından daha çok olduğunun görülmesidir.
dc.subject Elektronik işletme yapılarının başlıca ilkeleri
dc.title Pazarlama organizasyonundan elektronik İş yapan pazarlama organizasyonuna dönüşüm
dc.type Tez


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster