YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

Satış departmanında çalışanların şirket imajına katkılarının incelenmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Prof. Dr. Esin Can Mutlu
dc.contributor.author Kökalan, Özgür
dc.date.accessioned 2018-07-23T13:22:23Z
dc.date.available 2018-07-23T13:22:23Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://localhost:6060/xmlui/handle/1/6951
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
dc.description.abstract Şirketlerin satış departmanlarında çalışanların şirket imajının nasıl etkiledikleri, Türkiye'de faaliyet gösteren ve farklı gelir gruplarına hitap eden dört firma üzerinden incelenmiştir. İncelemede çok yaygın kullanılan anket yöntemi kullanılmıştır. Anketlerden elde edilen veriler bir istatistiki yazılım programı olan SPSS programıyla analiz edilmiştir. Analizin ilk aşamasında, seçilen dört firmanın baskın şirket kişilikleri belirlenmiş, ve bu kişilik özelliklerinin algılanışının deneklerin demografik, ve tabi oldukları sosyo ekonomik statülere göre değişiklik gösterip göstermediğine bakılmıştır. Analizin ikinci aşamasında, insanların çalışanların fiziksel özellikleri nasıl algıladıkları incelenmiştir. Araştırmanın son aşamasında ise, müşterilerin satış departmanında çalışanlardan beklentileri belirlenmiş, araştırma çerçevesinde seçilen dört firmanın satış temsilcilerinin bu beklentileri karşılayıp karşılamadıklarına bakılmıştır. Anahtar Kelimeler: Şirket İmajı, algılama, şirket kişiliği, fiziksel çekicilik, şirket kimliği
dc.subject Kurumsal açıdan imaj
dc.subject Şirket imajını etkileyen unsurlar
dc.title Satış departmanında çalışanların şirket imajına katkılarının incelenmesi
dc.type Tez


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster