Özet:
Yeni ürün geliştirme işletmelerin hayatta kalabilmeleri ve büyüyebilmeleri için çok önemlidir. İşletmelerin artan rekabete, sürekli değişen tüketici istek ve ihtiyaçlarına cevap verebilmeleri ve hızlı teknolojik gelişmelere ayak uydurabilmesi için yeni ürün geliştirmeleri gerekmektedir. Yeni ürünler işletmelere basan ve rekabet avantajı sağlarlar.Ancak, yeni ürünlerin başarısız olması durumunda, işletme çok büyük zarar görebilir. Bu nedenle bu sürecin çok dikkatli bir şekilde gerçekleştirilmesi gerekir. Bu çalışmada yeni ürünlerde başarıyı sağlayan faktörlere ilişkin bir verilmiş ve çeşitli firmaların yeni ürünlerindeki başarı faktörlerini belirlemek için yapılan firma görüşmelerinden bahsedilmiştir. Anahtar kelimeler: Yeni ürün.