YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

Yeni ürünlerde başarı faktörleri ve bir uygulama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Y. Doç. Dr. Müge Arslan
dc.contributor.author İlze, Yeliz
dc.date.accessioned 2018-07-23T13:22:35Z
dc.date.available 2018-07-23T13:22:35Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://localhost:6060/xmlui/handle/1/6962
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
dc.description.abstract Yeni ürün geliştirme işletmelerin hayatta kalabilmeleri ve büyüyebilmeleri için çok önemlidir. İşletmelerin artan rekabete, sürekli değişen tüketici istek ve ihtiyaçlarına cevap verebilmeleri ve hızlı teknolojik gelişmelere ayak uydurabilmesi için yeni ürün geliştirmeleri gerekmektedir. Yeni ürünler işletmelere basan ve rekabet avantajı sağlarlar.Ancak, yeni ürünlerin başarısız olması durumunda, işletme çok büyük zarar görebilir. Bu nedenle bu sürecin çok dikkatli bir şekilde gerçekleştirilmesi gerekir. Bu çalışmada yeni ürünlerde başarıyı sağlayan faktörlere ilişkin bir verilmiş ve çeşitli firmaların yeni ürünlerindeki başarı faktörlerini belirlemek için yapılan firma görüşmelerinden bahsedilmiştir. Anahtar kelimeler: Yeni ürün.
dc.subject Pazarlama ve ürün kavramları
dc.subject Yeni ürün ve yeni ürünlerde başarı faktörleri
dc.title Yeni ürünlerde başarı faktörleri ve bir uygulama
dc.type Tez


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster