YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

Halkla ilişkilerde bir iletişim aracı olarak sponsorluk ve kurum imajı oluşturmadaki rolü ve önemi, bir uygulama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Y. Doç. Dr. Şule Çerik
dc.contributor.author Akdemir, Engin
dc.date.accessioned 2018-07-24T06:52:47Z
dc.date.available 2018-07-24T06:52:47Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://localhost:6060/xmlui/handle/1/6992
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
dc.description.abstract Sponsorluk kavramına ve kurum imajına şirketlerce önem verildiği, şirketlerin kurum imajlarım geliştirmek ve çeşitli aktivitelere sponsor olabilmek için yaptıkları büyük yatırımlardan ve gerçekleşen sponsorluk etkinliklerinin artan sayısından bellidir. Ancak, sponsorluk ve kurum imajı arasındaki ilişki hakkında çok az şey bilinmektedir. Bu tez çalışmasının amacı, sponsorluk ve kurum imajı arasındaki ilişkiyi incelemektir. Çalışmada Yıldız Teknik Üniversitesi'nde lisans öğrencilerine yönelik olarak yapılan alan araştırmasına yer verilmiştir. Araştırmada tanımlayıcı araştırma yöntemi kullanılmıştır. Anketlerden elde edilen verilerin çözümlenmesinde ise SPSS 11.5 programı aracılığıyla frekans analizi, chi-square testi ve kruskal-wallis testleri kullanılmıştır. Araştırma sonucunda kurum imajı ile sponsorluğun yararlan arasında anlamlı bir ilişki bulunmuştur. Anahtar Kelimeler: Halkla ilişkiler, kurum imajı, sponsorluk.
dc.subject Kurumsal imaj
dc.subject Halkla ilşkilerde amaç
dc.subject Sponsorluk ve imajın tanımı önemi ve amaçları
dc.title Halkla ilişkilerde bir iletişim aracı olarak sponsorluk ve kurum imajı oluşturmadaki rolü ve önemi, bir uygulama
dc.type Tez


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster