Abstract:
Bu tez çalışmasında, mağaza yönetiminde eğitimin önemi ve çalışanların eğitimlere bakış açısı açıklanmıştır. Perakendecilik sektöründe müşteri hizmetlerinde başarılı olabilmek için çalışanların yaptıkları işe hakim olmaları gerekmektedir. Hatasız hizmet sunulabilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi için herşeyden önce çalışanların güleryüzlü olabilmesi gerekir bunun içinde çalışanların yaptıkları işten keyif almaları, takım halinde çalışabilmeleri gerekmektedir. Araştırmada, Türkiye'nin en büyük perakendeci kuruluşlarından birine bağlı olarak hizmet veren bir satış mağazasında çalışanların aldıkları eğitimler ile ilgili memnuniyetleri ve eğitimlere verdikleri önem gösterilmeye çalışılmıştır. Araştırmanın sonunda, çalışanların eğitim almaya gönüllü olduklarını fakat verilen eğitimlerin onlar için yeterli olmadığı bulunmuştur. Bu yüzden, eğitim yöntemleri ve içerikleri çeşitlendirilmelidir. Anahtar Kelimeler: Perakendecilik,F.ğitim, İş Tatmini, Kğitim Memnuniyeti