YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

Mağaza yönetiminde eğitimin önemi ve bir uygulama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Yrd. Doç. Dr. Tuğrul Savaş
dc.contributor.author Taş, Şahnaz
dc.date.accessioned 2018-07-24T06:53:14Z
dc.date.available 2018-07-24T06:53:14Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://localhost:6060/xmlui/handle/1/7032
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
dc.description.abstract Bu tez çalışmasında, mağaza yönetiminde eğitimin önemi ve çalışanların eğitimlere bakış açısı açıklanmıştır. Perakendecilik sektöründe müşteri hizmetlerinde başarılı olabilmek için çalışanların yaptıkları işe hakim olmaları gerekmektedir. Hatasız hizmet sunulabilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi için herşeyden önce çalışanların güleryüzlü olabilmesi gerekir bunun içinde çalışanların yaptıkları işten keyif almaları, takım halinde çalışabilmeleri gerekmektedir. Araştırmada, Türkiye'nin en büyük perakendeci kuruluşlarından birine bağlı olarak hizmet veren bir satış mağazasında çalışanların aldıkları eğitimler ile ilgili memnuniyetleri ve eğitimlere verdikleri önem gösterilmeye çalışılmıştır. Araştırmanın sonunda, çalışanların eğitim almaya gönüllü olduklarını fakat verilen eğitimlerin onlar için yeterli olmadığı bulunmuştur. Bu yüzden, eğitim yöntemleri ve içerikleri çeşitlendirilmelidir. Anahtar Kelimeler: Perakendecilik,F.ğitim, İş Tatmini, Kğitim Memnuniyeti
dc.subject Perakendecilik
dc.subject Mağazacılık
dc.subject İhtiyaç teorileri
dc.title Mağaza yönetiminde eğitimin önemi ve bir uygulama
dc.type Tez


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster