YTÜ DSpace Kurumsal Arşivi

Sınıf öğretmenlerinin ilkokullarda yabancı dil öğretimine ilişkin görüşleri

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Gönül, Salim
dc.date.accessioned 2022-03-03T08:39:28Z
dc.date.available 2022-03-03T08:39:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.yildiz.edu.tr/xmlui/handle/1/12548
dc.description Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020 en_US
dc.description.abstract Bu çalışmada sınıf öğretmenlerinin ilkokullardaki yabancı dil öğretimine ilişkin düşünceleri, görüşleri, önerileri, gözlemleri ele alınmış ve bunlarla ilgili sonuçlar sunulmuştur. Çalışma, sınıf öğretmenlerinin okul öncesi öğretimde yabancı dil öğretimi konusundaki görüşlerini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiş, görüşme verilerine dayalı nitel yöntem kullanılarak yürütülmüştür. Sonuç olarak çalışmaya katılan sınıf öğretmenlerinin yabancı dil öğretiminin ilkokullarda ikinci sınıflardan itibaren yapılmasını genel olarak destekledikleri, yabancı dil eğitimine önem verdikleri, bununla birlikte yabancı dil yeterliklerinin istedikleri düzeyde olmadığı gibi sonuçlara varılmış ve çalışmayla ilgili detaylar ilgili bölümlerde sunulmuştur. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.subject Dil eğitimi ve yabancı dil öğretimi en_US
dc.subject Yabancı dil öğrenmeyi etkileyen faktörler en_US
dc.subject Çocuklara İngilizce öğretimi en_US
dc.title Sınıf öğretmenlerinin ilkokullarda yabancı dil öğretimine ilişkin görüşleri en_US
dc.type Thesis en_US


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster