dc.contributor.author |
Gönül, Salim
|
|
dc.date.accessioned |
2022-03-03T08:39:28Z |
|
dc.date.available |
2022-03-03T08:39:28Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.yildiz.edu.tr/xmlui/handle/1/12548 |
|
dc.description |
Tez (Yüksek Lisans) - Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020 |
en_US |
dc.description.abstract |
Bu çalışmada sınıf öğretmenlerinin ilkokullardaki yabancı dil öğretimine
ilişkin düşünceleri, görüşleri, önerileri, gözlemleri ele alınmış ve bunlarla ilgili
sonuçlar sunulmuştur. Çalışma, sınıf öğretmenlerinin okul öncesi öğretimde yabancı
dil öğretimi konusundaki görüşlerini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiş, görüşme
verilerine dayalı nitel yöntem kullanılarak yürütülmüştür.
Sonuç olarak çalışmaya katılan sınıf öğretmenlerinin yabancı dil öğretiminin
ilkokullarda ikinci sınıflardan itibaren yapılmasını genel olarak destekledikleri,
yabancı dil eğitimine önem verdikleri, bununla birlikte yabancı dil yeterliklerinin
istedikleri düzeyde olmadığı gibi sonuçlara varılmış ve çalışmayla ilgili detaylar
ilgili bölümlerde sunulmuştur. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.subject |
Dil eğitimi ve yabancı dil öğretimi |
en_US |
dc.subject |
Yabancı dil öğrenmeyi etkileyen faktörler |
en_US |
dc.subject |
Çocuklara İngilizce öğretimi |
en_US |
dc.title |
Sınıf öğretmenlerinin ilkokullarda yabancı dil öğretimine ilişkin görüşleri |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |